Examenweek - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van WijzijninUmbwe - WaarBenJij.nu Examenweek - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van WijzijninUmbwe - WaarBenJij.nu

Examenweek

Door: Lisette en Marlot

09 Oktober 2015 | Tanzania, Moshi

Hoi allemaal!

De afgelopen week stond bij ons in het teken van surveilleren. Het was examenweek op KVTC, en omdat Anne en Paul een aantal dagen weg waren voor een marketing tour, en de rest van de week druk waren met de voorbereidingen hiervoor, hebben wij de examens op ons genomen.
Elke dag waren er drie examens (van 8.00 - 10.00, van 10.15 - 12.15 en van 13.00 - 15.00) waar wij bij aanwezig waren: tentamens uitdelen, extra schrijfpapier uitdelen, presentielijsten laten tekenen, opletten of er niet gespiekt wordt en een beetje voor je uit staren.
De hele week verliep grotendeels wel volgens schema, alleen zijn we met geen enkel examen op tijd gestart. Vooral het examen van 10.15 bleek erg moeilijk. We hebben geregeld studenten bij de shops weg moeten halen om ze het grote lokaal in te krijgen.
Voor de studenten een erg zware week, maar voor ons vooral een saaie week. Buiten het surveilleren om konden we gelukkig wel wat met de Alfagroep optrekken of helpen bouwen en op dinsdagmiddag hebben we een hele tijd getafeltennist met de studenten.

Het computerpracticum van vanmiddag gaat niet door, dus staat er sport op het programma. We wachten nu tot de studenten het schoolgebouw schoon hebben gemaakt, zodat we met tafeltennissen/voetballen/volleyballen kunnen beginnen.

Tot snel weer!
Liefs en een busu van ons.

• 09 Oktober 2015 - 13:14

Tineke:

Wat fijn dat jullie je zo nuttig kunnen maken!
    Je doet wat nodig is he.
    Nu maar lekker sporten en een fijn weekend gewenst.